ΕΛΜΕ ΕΟΡΔΑΙΑΣ
ΘΕΜΑ : Ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.
Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πτολεμαϊδας για πέμπτη χρονιά δηλαδή από την ίδρυση του και μέχρι σήμερα δεν είχε και δεν έχει:
• καμιά χρονιά Εργοθεραπευτή ως ΕΕΠ (Ειδικό Εκπ/κό Προσωπικό), αν και διαθέτει χώρο Αυτόνομης Διαβίωσης πλήρως εξοπλισμένο, ενώ
• Λογοθεραπευτή είχε μόνο μία χρονιά, όταν και τα δέκα παιδιά του σχολείου έχουν μεγάλη ανάγκη φροντίδας του λόγου. Γιατί είναι πλέον έφηβοι και αισθάνονται άσχημα με την δυσκολία εκφοράς λόγου. Πολλές φορές πίεσαν και τους γονείς τους να πληρώσουν συνεδρίες με ιδιώτες λογοθεραπευτές. Στο ειδικό Δημοτικό Πτολ/δας μέχρι και πέρσι υπηρετούσαν δύο Λογοθεραπευτές και πάντα ένας εργοθεραπευτής (δείγμα της άνισης κατανομής ειδικού προσωπικού από την Περ/κή Δ/νση) στην οποία φέτος έχω διαμαρτυρηθεί δύο φορές μέσα στον Οκτώβρη εγγράφως για την άνιση κατανομή που κάνει το ΠΥΣΕΕΠ (ένα συμβούλιο στο οποίο προΐσταται Δ/ντής Α/θμιας Εκπ/σης) ο οποίος φροντίζει κυρίως για την Α/θμια Εκπ/ση. Βέβαια το σχολείο δεν έχασε την ευκαιρία κι εκείνη τη χρονιά που είχε Λογοθεραπευτή, δουλεύτηκε ένα έργο και βραβεύθηκε φέτος αυτή η δουλειά με το πρώτο βραβείο στο «Θεσμό Αριστείας και καλών πρακτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης».
• Λόγω της μη σταθερότητας των προσώπων ως εκπ/κό προσωπικό όλα τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα λόγω της αρχικής απειρίας των εκπ/κών, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συνέχεια από χρονιά σε χρονιά της διδακτικής διαδικασίας. Όμως το δικό μας ΕΕΕΕΚ φέτος δημιουργεί, με το τρίτο αυτιστικό παιδί που έρχεται από το Ειδικό Δημοτικό, τμήμα αυτιστικών, που σημαίνει ίδια πρόσωπα, ίδια αντιμετώπιση, γι' αυτό κάνουμε έκκληση κι εγώ αλλά και γονείς επειδή η Τσορτανίδου Αθηνά έχει μεγαλύτερη πείρα από κάθε άλλον εκπ/κό της περιοχής αυτή τη στιγμή στον αυτισμό, γιατί πριν έρθει στο σχολείο δούλεψε και σε ιδιωτικό σχολείο αυτιστικών, αν μπορεί να γίνει να έρθει στην θέση της φιλολόγου που ήρθε και δε γνωρίζει παρά μόνο από παράλληλη στήριξη και όχι από ειδικό σχολείο, ούτε κρίσεις αυτιστικών μαθητών και ούτε τη διαχείριση τους. Το ΚΕΔΔΥ για φέτος είμαστε το μόνο σχολείο στο οποίο ενέκρινε τρία εξατομικευμένα προγράμματα μαθητών γιατί είναι ιδιαίτερα απρόβλεπτοι προς αποφυγή ατυχημάτων και παρά τις εκκλήσεις μου προς το ΠΥΣΔΕ να μας βοηθήσει με την απόσπαση άντρα Γυμναστή (και για να βοηθάει τον φυσιοθεραπευτή στο κατέβασμα και στο ανέβασμα τετραπληγικού μαθητή από το αμαξίδιο αλλά και να επιβάλλεται στους αυτιστικούς μαθητές),για μια ακόμη χρονιά ούτε αυτό έγινε... ήρθε γυναίκα γυμνάστρια και ο μόνιμος εκπ/κός γυμναστής που πήρε απόσπαση από Φλώρινα διατέθηκε στο ειδικό δημοτικό Πτολ/δας. Ίσως η σωματική διάπλαση μαθητών του Δημοτικού να είναι γιγάντια σε σχέση με εφήβους μαθητές που δεν μπορούν να ορίσουν τις κινήσεις τους (δείγμα μιας φυσιολογικής εφηβείας)...
• Εξοπλισμό περιμένουμε μέσω του ΕΣΠΑ όπως μας ενημέρωσε η Περιφέρεια, με τον κατάλογο υλικών που στείλαμε στους Δήμους.
• Όσο για την υποδομή από τη στιγμή που δεν προχώρησε η εκταμίευση του κονδυλίου μέσω ΕΠΑΔΥΜ παρέμεινε το ίδιο ολισθηρό και ακατάλληλο δάπεδο για παιδιά με μειωμένη ισορροπία λόγω κινητικών προβλημάτων και δεν καταφέραμε, μέχρι στιγμής, να χωρίσουμε μία αίθουσα φυσιοθεραπείας, κάτι που πια πιστεύουμε ότι θα το καταφέρουμε μόνο με την πώληση των κατασκευών μας, ίσως μετά από δύο χρόνια.
ΔΣ ΕΛΜΕ ΕΟΡΔΑΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου