Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΤΡΥΦΩΝΑ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-2014.
Η διαδικασία με την οποία καλούνται τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013, στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς στο άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και στο άρθρο 4 παρ. 1 ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.
Η εγκύκλιος 58733/Δ2/26-04-2013 ζητούσε καταχώρηση του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών αυξημένο κατά 2 ώρες, ενώ δεν είχε ψηφιστεί σχετικός νόμος. Ο νέος νόμος 4152/13 παράγραφος Θ, υποπαρ. Θ2, 2α και 2β πήρε ΦΕΚ στις 9/5/13.
Η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 επικαλείται το άρθρο 7 του Ν. 3848/10 το οποίο αναφέρει ότι "για τον προσδιορισμό των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών υπολογίζεται η τυχόν 2η ειδικότητα, η δυνατότητα διδασκαλίας με 2η ανάθεση", ενώ για τις οργανικές θέσεις βάσει της ανωτέρω εγκυκλίου υπολογίζονται μόνο οι πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, πράγμα που είναι ασύμβατο.
Η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 ακυρώνει προηγούμενη εγκύκλιο για τη διδασκαλία των ωρών Project, αφού καταργεί τη συνδιδασκαλία, αφαιρεί την πρώτη ανάθεση από συγκεκριμένες ειδικότητες, ενώ δίνει τη δυνατότητα στις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 για διδασκαλία μόνο σε ένα τμήμα.
Ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 25 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 20 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια, πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος που είχε εφαρμοστεί στην πράξη τα τελευταία χρόνια.
Η μέχρι σήμερα ακολουθούμενη διαδικασία και με όσα ορίζει το ΠΔ 50/96 άρθρο 4, ήταν να υπολογίζονται οι οργανικές θέσεις με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας και τις ώρες της ομάδας σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα.
Επίσης, ο υπολογισμός των κενών δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος για τη σχολική χρονιά 2013-2014 από τη στιγμή που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εξαγγέλλει ότι, μετά την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών εξετάσεων, θα φέρει νέο νόμο για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο και δεν είναι γνωστές οι αλλαγές που αυτό θα επιφέρει σε μαθήματα, τμήματα, σχολεία και ειδικότητες.
Συγχρόνως η διαδικασία των μετατάξεων στην Α/θμια εκπαίδευση για τις ειδικότητες που προβλέπεται, έπρεπε να έχει προηγηθεί για να υπάρχει για το προσωπικό μια εικόνα πλησιέστερη προς την πραγματικότητα.
Επειδή οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απρόσωπα νούμερα που θα χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης για μετακινήσεις και απολύσεις.
Επειδή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών αποτελεί συνέχεια ενός οργανωμένου σχεδίου που ξεκίνησε με καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, συμπτύξεις τμημάτων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, περικοπές των λειτουργικών δαπανών για τα σχολεία και στοχεύει στη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας.
Επειδή η διαδικασία με την οποία υπολογίζονται κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού με βάση την εγκύκλιο 70607/Δ2/23-05-2013 υποβαθμίζει τα Υπηρεσιακά Συμβούλια αφαιρεί ουσιαστικά την αρμοδιότητά τους.
Με βάση τα παραπάνω αρνούμαι να επικυρώσω με την υπογραφή μου τους πίνακες που θα συμπληρωθούν σύμφωνα με την εγκύκλιο 70607/Δ2/23-05-2013 οι οποίοι θα οδηγήσουν σε μετακινήσεις- απολύσεις συναδέλφων, στη διάλυση του δημόσιου σχολείου.
Προτείνω δε τη μη συμπλήρωση της στήλης « εκτίμηση ΠΥΣΔΕ» διότι :
α) Η σύνταξη του πίνακα κενών και πλεονασμάτων με βάση την εγκύκλιο 70607/Δ2/23-05-2013 δεν είναι συμβατή με τα διαλαμβανόμενα στο άρθρο 7 του Ν. 3848/10 και συνεπώς δεν μπορεί να φέρει ειδική, επαρκή και νόμιμη αιτιολογία.
β) τα όποια πλεονάσματα φαίνονται στον πίνακα δεν θα υφίστανται τη νέα σχολική χρονιά λόγω των νέων πραγματικών συνθηκών που θα υπάρχουν στα σχολεία (με κάλυψη ωρών β΄ ανάθεσης των εκπαιδευτικών, ανάθεση μαθημάτων 2ης ειδικότητας, μαθήματα επιλογής, διαθέσεις και μετατάξεις στην Α/θμια, αποσπάσεις, project, συνταξιοδοτήσεις, πάσης φύσεως άδειες, σχολικά προγράμματα, αναθέσεις ΣΕΠ, εργαστήρια, θέσεις επί θητεία ).
Κοζάνη 30-05-2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου