Σάββατο 9 Μαΐου 2026

Εκλογές Τρίτη 12 Μάιου 2026

Οι εκλογές θα διεξαχθούν την Τρίτη 12 Μάιου 2026  11:00-17:00 στο αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου  

Στις εκλογές ψηφίζουμε με ταυτότητα ή οποιοδήποτε μέσο ταυτοπροσωπίας

 

Ψηφίζουμε σε 2 κάλπες για

Εκλογές νέου Δ.Σ. 2026-2028

Ψηφοδέλτια – φάκελοι  ΜΠΛΕ χρώματος**.

Βάζουμε στον φάκελο 1 από τα 3 ψηφοδέλτια, από 0 (παράταξη μόνο)  έως 7 σταυρούς

Εκλογή αντιπροσώπων στο 22ο συνέδριο της ΟΛΜΕ

Ψηφοδέλτια – φάκελοι  ΠΡΑΣΙΝΟΥ χρώματος**

Βάζουμε στον φάκελο 1 από τα 3 ψηφοδέλτια, από 0 (παράταξη μόνο)  έως 4 σταυρούς

 

·       0 € αποδίδουν τη συνδρομή μέσω παρακράτησης από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών. 

·       0 € τα μη ταμειακά τακτοποιημένα μέλη της ΕΛΜΕ υποβάλλοντας την ημέρα των εκλογών  Υ.Δ.(θα υπάρχει στην είσοδο) , ώστε η παρακράτηση των συνδρομών για την ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ να γίνεται μέσω της μισθοδοσίας.

Αφίσα- ψηφοδέλτια συνδυασμών

 

Τρίτη 7 Απριλίου 2026

Εκλογές νέου Δ.Σ. 2026-2028 - Εκλογή αντιπροσώπων στο 22ο συνέδριο της ΟΛΜΕ

Στο 9ο Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Εορδαίας στις 31/03/2026 σχετικά με το θέμα της εκλογής  νέου Δ.Σ.  για τη χρονική περίοδο 06/2026-06/2028 και την   εκλογή αντιπροσώπων  στο  22ο συνέδριο της ΟΛΜΕ αποφασίστηκαν τα παρακάτω:

Οι εκλογές θα διεξαχθούν την Τρίτη 12 Μάιου 2026  (ενδεικτική ώρα 11:00-17:00) Καταληκτική ημερομηνία υποβολής υποψηφιότητας είτε ως συνδυασμός είτε ως μεμονωμένοι υποψήφιοι ορίζεται η Δευτέρα 04 Μαΐου 2026 και ώρα 15:00 με αποστολή στο e-mail της Ένωσης, elmeeordaias@gmail.com

Στις εκλογές ψηφίζουμε με ταυτότητα ή οποιοδήποτε μέσο ταυτοπροσωπίας  και μπορούν να είναι υποψήφιοι όσοι και όσες:

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026

Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Ε.Λ.Μ.Ε. Τρίτη 10/02/26 και ώρα 18:00

ΑΠ:08-06/02/2026

Συνάδελφοι-φισσες,

Εν όψει της έκτακτης Γ.Σ. Προέδρων των Ε.Λ.Μ.Ε. (14/02/2026: πειθαρχικές διώξεις, άρση μονιμότητας, εκπαιδευτικά κενά, εθνικό απολυτήριο, κ.ά.) σας καλούμε όλες και όλους στη Γενική Συνέλευση της Ε.Λ.Μ.Ε. Εορδαίας  την Τρίτη 10/02 και ώρα 18:00 στο αμφιθέατρο του 1ου  Γυμνασίου Πτολεμαΐδας (η εισήγηση του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. θα αποσταλεί μόλις γίνει γνωστή).

Σε περίπτωση που δεν υπάρξει απαρτία, η Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί στον ίδιο χώρο και την ίδια μέρα στις 18:15, με οποιοδήποτε αριθμό παρόντων.